نمایندگی تعمیر بلوری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

بازنشانی پخش کننده Blu-Ray سونی/ پخش کننده Blue-Ray را خاموش و از برق جدا کنید، اجازه دهید 30 ثانیه بماند و دکمه باز/بستن را در جلوی پخش کننده فشار داده و نگه دارید، سیم برق را دوباره وصل کنید، سپس دکمه را رها کنید. بسیار اسان می توانید بازنشانی را انجام دهیدو اما در صورت چشمک زدن دستگاه چکاری باید انجام دهید؟ با ما همراه باشید.

بازنشانی پخش کننده Blu-Ray سونی

چرا پخش کننده DVD چشمک می زند؟

تنظیمات Deep Color را در پخش کننده DVD یا Ultra HD Blu-ray Disc خود خاموش کنید. دکمه Home را روی کنترل از راه دور فشار دهید، Setup > Screen Settings > HDMI Deep Color Output > OFF را انتخاب کنید. اگر خطا فقط هنگام اتصال دستگاه پخش DVD رخ می دهد، این دستگاه پخش DVD است که باعث ایجاد مشکل می شود. به سایر پخش کننده های DVD تغییر دهید.

چگونه یک دستگاه پخش DVD Blu-Ray سونی را ریست کنید؟

برای انجام بازنشانی کارخانه ای در پخش کننده Blu-ray Disc™ خود، این مراحل را دنبال کنید:

  • روی کنترل از راه دور ارائه شده، دکمه HOME را فشار دهید.
  • Setup را انتخاب کنید.
  • تنظیم مجدد یا نماد را انتخاب کنید.
  • Reset to Factory Default Settings را انتخاب کنید.
  • همه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • شروع را انتخاب کنید.
  • بستن را انتخاب کنید.
  • دستگاه خود را خاموش کنید، سپس آن را دوباره روشن کنید.

چرا بلو-ری سوسو می زند؟

صفحه تلویزیون هنگام پخش یک دیسک Blu-ray یا DVD در پخش کننده دیسک بلوری 4K Ultra HD سوسو می زند. این مشکل در صورتی رخ می دهد که تلویزیون شما با ویدیوی 24p سازگار نباشد. برای حل این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید: اگر تلویزیون شما دارای تنظیمات Deep Color است، آن را خاموش کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض خواننده دیسک Samsung BD-H5100

چرا دستگاه پخش DVD سونی از کار افتاده؟

مطمئن شوید که دیسک به درستی در پخش کننده قرار داده شده است. مطمئن شوید که پخش کننده DVD به درستی به تلویزیون وصل شده است. بررسی کنید تلویزیونی که پخش کننده DVD به آن وصل است روی ورودی مناسب تنظیم شده باشد. مطمئن شوید که کد منطقه DVD و فرمت دیسک ها با پخش کننده سازگار است.

اگر پخش کننده DVD شما بگوید لطفا صبر کنید چه باید کرد؟

اگر بازیکن همچنان سعی می کند شروع کند اما از پیام “لطفاً صبر کنید” عبور نمی کند، موارد زیر را امتحان کنید و ببینید آیا پخش کننده شما “بازنشانی” می شود یا خیر. 1. پخش کننده را خاموش کنید. 2. برق را از پریز جدا کنید و کابل برق را از پریز جدا کنید. 3. پخش کننده را حدود 1-2 دقیقه قطع کنید.

چرا پخش کننده بلوری روی تلویزیون کار نمی کند؟

این مشکل در صورتی رخ می دهد که تلویزیون شما با ویدیوی 24p سازگار نباشد. برای حل این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید: اگر تلویزیون شما دارای تنظیمات Deep Color است، آن را خاموش کنید. برای اطلاعات بیشتر دفترچه راهنمای تلویزیون خود را بررسی کنید. در پخش کننده Blu-ray Disc™، تنظیمات HDMI Deep Color را روی خاموش تنظیم کنید.

پین های دستگاه پخش DVD سونی چیست؟

دستگاه پخش DVD سونی HDX466. من تمام کابل های دی وی دی را برداشتم، یک کانکتور 6 پین وجود دارد که برق سورتمه و اسپیندل را تامین می کند و 2 پین در مرکز با علامت LIMITER و GROUND وجود دارد. این 2 پین را پرش کنید و از منابع دیگر صدا خواهید داشت.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دیسک خوان سونی BDP-BX520

چگونه دستگاه پخش DVD سونی را خاموش کنیم؟

  1. پخش کننده را خاموش کنید. 2. برق را از پریز جدا کنید و کابل برق را از پریز جدا کنید. 3. پخش کننده را حدود 1-2 دقیقه قطع کنید. 4. کابل برق را دوباره به پریز وصل کنید و برق را از پریز برق روشن کنید. 5. پخش کننده را روشن کنید.

آموزش تعویض درایو دیسک Sony BDP-S3200

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =