نمایندگی تعمیر بلوری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعمیر بلوری پلیر قابل حمل/ نحوه تعمیر بلوری پلیر قابل حمل اگر پخش کننده DVD قابل حمل شما به درستی کار نمی کند، می تواند بسیار آزاردهنده باشد – به خصوص اگر در تعطیلات هستید و به پخش کننده DVD وابسته هستید تا حواس بچه های خود را در سفر با ماشین یا هواپیما پرت کنید. در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ببینید آیا می توانید یک دستگاه پخش DVD قابل حمل را قبل از بردن آن به تعمیرگاه، خودتان تعمیر کنید یا خیر.

تعمیر بلوری پلیر قابل حمل

مرحله 1 تعمیر بلوری پلیر قابل حمل

سعی کنید دیسک را تمیز کنید اگر پخش کننده DVD می گوید “دیسک وجود ندارد”. دیسک ممکن است به سادگی بیش از حد کثیف باشد که لنز نتواند آن را بخواند.

مرحله 2

اگر صفحه نمایش فشرده یا نامتعادل به نظر می رسد، تنظیمات تصویر DVD خود را بررسی کنید. اگر پخش کننده DVD شما برای یک فیلم با صفحه عریض تنظیم شده باشد و در حال پخش فیلمی با ابعاد معمولی هستید (یا برعکس)، پخش کننده DVD تصویر را له کرده یا کشیده می شود.

مرحله 3

اگر سینی بلوری پلیر بلوری شما بسته شد، بلوری را به صورت دستی خارج کنید. به آرامی یک سنجاق ایمنی یا گیره کاغذ را در سوراخ Eject دستگاه پخش DVD قرار دهید تا پخش کننده DVD باز شود و DVD را خارج کند.

مرحله 4

اگر تصویر شما در وسط فیلم یخ می زند، پخش کننده DVD خود را با یک دیسک تمیز کننده تمیز کنید. دیسک های تمیز کننده را می توان در هر جایی که پخش کننده های DVD فروخته می شود خریداری کرد. اگر این کار نمی کند، ممکن است لازم باشد برای تمیز کردن حرفه ای هزینه کنید

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض سیم برق Samsung BD-F7500

مرحله 5 تعمیر بلوری پلیر قابل حمل

اگر دستگاه پخش DVD قابل حمل شما روشن نمی شود، باتری را بررسی کنید. ممکن است به سادگی باتری تمام شده یا کم باشد. سعی کنید پخش کننده DVD قابل حمل خود را به یک پریز دیواری وصل کنید و ببینید آیا در آنجا پخش می شود یا خیر. اگر چنین است، باتری جدید را امتحان کنید.

مرحله 6

با فروشگاهی که دستگاه پخش DVD خود را از آنجا خریداری کرده اید، مشورت کنید. آنها ممکن است تکنیک های عیب یابی داشته باشند که می توانند با شما به اشتراک بگذارند.

مرحله 7

وب سایت سازنده را برای نام تجاری پخش کننده DVD قابل حمل خود بررسی کنید. اکثر سایت ها دارای بخش عیب یابی هستند و بیشتر سوالات قبلا پرسیده شده است.

چگونه بلوری پلیر خود را هنگامی که تصویر یخ می زند تعمیر کنید

چگونه بلوری پلیر خود را هنگامی که تصویر یخ می زند تعمیر کنید. وقتی در حال تماشای یک فیلم هستید و تصویر به طور غیرقابل توضیحی یخ می زند، بسیار خسته کننده است. در زیر چند مرحله برای امتحان آورده شده است که ممکن است مشکل را برطرف کرده و به شما اجازه دهد به فیلم خود بازگردید.

مرحله 1

DVD را بیرون بیاورید و با استفاده از یک پارچه نرم و غیر ساینده و حرکت از مرکز به لبه آن را تمیز کنید.

مرحله 2 رفع یخ زدگی بلو ری

مطمئن شوید که DVD تمیز و بدون خط و خش است. دی‌وی‌دی‌ها نسبت به سی‌دی‌ها نسبت به خط و خش حساس‌تر هستند، و چیزی که ممکن است کمترین خراش به نظر برسد ممکن است مشکل بزرگی برای DVD باشد.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل هنگ کردن پخش کننده بلو-ری سونی

مرحله 3

سعی کنید پخش کننده DVD خود را تمیز کنید، زیرا ممکن است گرد و غبار در پخش کننده DVD و لنز نوری جمع شود. می‌توانید یک دیسک تمیزکننده دی‌وی‌دی پلیر را از فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی یا هر فروشگاهی که پخش‌کننده‌های DVD در آن فروخته می‌شود، مانند Wal-Mart یا Best Buy خریداری کنید.

مرحله 4

به دنبال نکات و ترفندهای اضافی در صفحه عیب یابی وب سایت سازنده دستگاه پخش DVD خود باشید.

مرحله 5 تعمیر بلوری پلیر قابل حمل

اگر هیچ یک از این پیشنهادات جواب نداد، با تعمیرگاه لوازم الکترونیکی یا فروشگاهی که دستگاه پخش بلوری خود را خریداری کرده اید، تماس بگیرید. پخش کننده DVD شما ممکن است نیاز به تمیز کردن یا تعمیر حرفه ای داشته باشد. (ابتدا برای تخمین تماس بگیرید. بسیاری از تعمیرگاه ها فقط برای نگاه کردن به دستگاه پخش بلوری ، هزینه ثابتی را دریافت می کنند، به علاوه هزینه ساعتی. گاهی اوقات فقط خرید یک دستگاه پخش DVD جدید ارزان تر است.)

پیشنهاد مطالعه: دیسک های Blu-ray

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =