نمایندگی تعمیر بلوری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه پخش پخش کننده بلوری/ با یک پخش کننده عالی Blu-ray و دیسک های Blu-ray مورد علاقه خود که از یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین DVD/Blu-ray خریداری کرده اید، اکنون می توانید فوق العاده ترین تجربه فیلم را در خانه خود به دست آورید. در میان تولیدکنندگان مختلف پخش کننده بلوری، سامسونگ نقش پیشرو در پخش کننده های بلوری داشته است. اگر هیچ ایده ای در مورد پخش کننده بلوری ندارید که باید بخرید، به سامسونگ مراجعه کنید که هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. چگونه پخش کننده بلوری سامسونگ را بدون ریموت پخش کنیم؟ حال بیایید نگاهی به مقاله زیر بیاندازیم.

نحوه پخش پخش کننده بلوری

قسمت 1: چگونه می توان دیسک های پخش کننده بلوری سامسونگ را بدون کنترل از راه دور پخش کرد

کنترل از راه دور برای پخش کننده Blu-ray سامسونگ برای کنترل محتوای Blu-ray تا جایی که ترجیح می دهید متوقف یا سریع جلو بروید و غیره استفاده می شود. بدون کنترل از راه دور، همچنان می توانید با استفاده از روش های زیر به هدف خود برسید.

روش 1. از دکمه فیزیکی موجود در پخش کننده بلوری سامسونگ استفاده کنید

به جای کنترل از راه دور که می تواند شما را راحت تر و راحت تر کنترل کند، دکمه های موجود در پخش کننده Blu-ray نیز می توانند پخش کننده و دیسک های Blu-ray را با سهولت و دقت کنترل کنند. به طور کلی، می‌توانید دکمه‌های معمولی پخش‌کننده بلوری سامسونگ، از جمله توقف، پخش، مکث، روشن/خاموش کردن، خارج کردن، بارگذاری و غیره را پیدا کنید.

روشن کنید که معنی دقیق هر دکمه را می دانید و دستورالعمل های ظاهر شده در تلویزیون را برای کنترل پخش کننده و دیسک های خود دنبال کنید. عیب اصلی این روش در این است که کار با آن ناخوشایندتر خواهد بود زیرا برای فشار دادن دکمه باید بایستید و به سمت پخش کننده بروید. این برای برخی از افرادی که از دراز کشیدن در رختخواب برای تماشای فیلم های بلوری لذت می برند واقعا وحشتناک است.

روش 2. یک ریموت جهانی بخرید

اگر کنترل از راه دور پخش کننده بلوری سامسونگ خود را گم کرده اید، می توانید یک کنترل از راه دور جهانی را به عنوان جایگزین خریداری کنید که به طور کلی برای انواع پخش کننده های بلوری در مارک های مختلف قابل استفاده است. به عنوان یک برند معروف، پخش کننده بلوری سامسونگ باید بدون هیچ شکی در لیست تولید کنندگان ریموت قرار گیرد. بنابراین، خرید یک کنترل از راه دور جهانی کار آسانی خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   روش های ارتقای Vizio Blu-Ray Player Firmwar

هنگامی که آن را خریدید، کاری که باید انجام دهید این است که باتری را وارد کرده و پارامترهای نسبی را تنظیم کنید (اختیاری)، سپس می توانید از آن برای کنترل آسان پخش کننده و دیسک بلوری خود استفاده کنید. برای آن دسته از کاربرانی که با مشکلات کنترل از راه دور گیج نمی شوند، در اینجا به شما اکیداً توصیه می کنم برای نیازهای بیشتر، یک کنترل از راه دور جهانی اضافی در خانه خریداری کنید.

روش 3. از گوشی هوشمند با بلستر IR استفاده کنید

امروزه گوشی هوشمند در زندگی روزمره به دلیل وجود فرستنده IR داخلی می تواند به عنوان کنترل از راه دور استفاده شود. بنابراین، شما فقط می توانید یک گوشی مبتنی بر اندروید بخرید، و بخشی از برنامه های کنترل از راه دور رایگان را دانلود کنید و همچنین آن را روی گوشی های خود نصب کنید.

سپس برنامه های کنترل از راه دور را با IR blaster باز کنید، آیکون های ظاهر شده روی صفحه گوشی خود را دنبال کنید و با اشاره به جهت پخش کننده بلوری خود، نمادهای مربوطه را فشار دهید. شما می توانید به راحتی بلو-ری خود را با گوشی هوشمندی که در دست دارید با سهولت و کارایی کنترل کنید. فقط برنامه های کنترل از راه دور را برای هر مواقع اضطراری روی گوشی خود نگه دارید.

قسمت 2: ریپ دیسک های بلوری در رایانه شخصی زمانی که پخش کننده سامسونگ کار نمی کند – Leawo Blu-ray Ripper

حتی اگر می‌توانید بهترین کیفیت صدا و تصویر دیسک‌های Blu-ray را در پخش‌کننده سامسونگ به دست آورید، حتی نمی‌توانید از برخی مشکلات در طول فرآیند پخش کاملاً جلوگیری کنید. به غیر از تغییر یک پخش کننده بلوری جدید دیگر برای پخش دیسک های فعلی شما، آیا راهی برای حل مشکلات وجود دارد، به خصوص اینکه پخش کننده سامسونگ از کار می افتد؟ خوب، در این شرایط، پاره کردن دیسک‌های Blu-ray به ویدیوهای دیجیتال می‌تواند انتخاب عاقلانه‌ای باشد که به کاربران امکان می‌دهد محتوای بلوری پاره شده را روی رایانه پخش کنند.

اما قبل از لذت بردن از دیسک های Blu-ray در رایانه خود، باید از یک برنامه ریپینگ شخص ثالث کمک بگیرید. در اینجا Leawo Blu-ray Ripper همان چیزی است که باید به آن ایمان داشته باشید و می تواند راه حل های مستقیمی برای پاره کردن دیسک بلو-ری به فرمت های ویدیویی سازگار با رایانه شخصی ارائه دهد. Leawo Blu-ray Ripper قادر است Blu-ray و DVD را بر روی 180+ ویدیو یا صدا با کیفیت اصلی 100% و سرعت 6 برابر بالاتر بریزد. با Leawo Blu-ray Ripper می‌توانید فیلم‌های Blu-ray از جمله ادغام فایل‌ها، ویرایش رسانه، ساخت فیلم سه بعدی، تنظیم پارامتر و غیره را با بهترین کیفیت خروجی شخصی‌سازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض ماژول Wi-Fi Sony BDP-BX510

اکنون بیایید دستورالعمل‌های دقیق در مورد نحوه ریپ کردن دیسک‌های Blu-ray به ویدیوهای دیجیتال با Leawo Blu-ray Ripper را به اشتراک بگذاریم.

مرحله 1. Leawo Blu-ray Ripper را در وب سایت دانلود کنید و سپس آن را بر روی رایانه خود نصب کنید.

مرحله 2. محتوای Blu-ray را در رایانه خود به Leawo Blu-ray Ripper وارد کنید. برای وارد کردن DVD می توانید روی Add Blu-ray/DVD کلیک کنید یا فقط می توانید فایل DVD را مستقیماً به پانل تبدیل بکشید.

مرحله 3. فرمت خروجی را انتخاب کنید. شما می توانید MP4 (یا سایر فرمت های دلخواه خود) را به عنوان فرمت ویدئوی خروجی انتخاب کنید. یک کادر کشویی با نام “MP4 Video” به طور پیش فرض در کنار دکمه “افزودن عکس” وجود دارد. و می توانید سه گزینه «ویرایش»، «تغییر» و «اعمال» را پیدا کنید. برای انتخاب فرمت خروجی می‌توانید روی «تغییر» کلیک کنید تا وارد پنل «نمایه» شوید. فرمت‌های صوتی و تصویری مختلفی برای انتخاب در دسترس هستند، مانند 4K MP4، 4K MKV، HD MP4، HD AVI، MOV و غیره. در اینجا می‌توانید فرمت ویدیو را با توجه به ترجیحات خود انتخاب کنید.

مرحله 4. دایرکتوری خروجی را تنظیم کنید. پس از تنظیم پارامترهای ویدیو، می‌توانید روی دکمه سبز «تبدیل» کلیک کنید تا فرآیند تبدیل آغاز شود. اما قبل از شروع، باید یک دایرکتوری را در کادر “ذخیره در” تنظیم کنید. در نهایت، می‌توانید روی دکمه «تبدیل» در پایین کلیک کنید تا فرآیند تبدیل DVD به MP4 شروع شود. فقط چند دقیقه صبر کنید و یک ویدیوی جدید با فرمت MP4 دریافت خواهید کرد.

هنگامی که دیسک های Blu-ray به فرمت MP4 ریپ شدند، می توانید این ویدیوی پاره شده را به رایانه خود منتقل کنید و از یک پخش کننده رسانه قدرتمند برای پخش فوری فیلم استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع خطای CD، DVD و Blu-Ray

قسمت 3: برنامه جایگزین Samsung Player – Leawo Blu-ray Player

بدون شک، اگر بهترین فیلم های سه بعدی بلوری را خریداری کرده اید، انتخاب یک پخش کننده بلوری قدرتمند و یک تلویزیون مناسب بهترین راه برای به دست آوردن تجربه تماشای عالی خواهد بود. اما گاهی اوقات به دلیل خرابی یا مشکلات دیگر برای پخش کننده های سامسونگ، باید پلن B را به عنوان راه حل پشتیبان تهیه کنید.

خوب، پخش محتوای دیجیتالی Blu-ray در رایانه شما گزینه خوبی خواهد بود. در میان پخش کننده های مختلف بلوری، من قویاً به شما توصیه می کنم که پلیر بلوری Leawo را امتحان کنید که به عنوان یکی از قوی ترین و محبوب ترین پخش کننده های بلوری در سال های گذشته شناخته می شود.

Leawo Blu-ray Player به راحتی می تواند به شما کمک کند تا DVD، Blu-ray، CD، ISO را از هر منطقه به روشی روان پخش کنید. با استفاده از فناوری رمزگشایی پیشرفته، Leawo Blu-ray Player می تواند دیسک های رمزگذاری شده یا تجاری را با سهولت و دقت پخش کند، که مشکل نحوه رایگان کردن منطقه Blu-ray را کاملاً حل می کند.

علاوه بر این، Leawo Blu-ray Player شامل تمام راه حل های پخش رسانه ای است که برای سرگرمی اوقات فراغت خود نیاز دارید، از جمله WMA، Blu-ray، DVD، CD، HD (4K)، MPEG، MKV و غیره. Leawo Blu-ray Player به دلیل برخورداری از فناوری پیشرفته پردازش تصویر و صدا قادر است پخش فیلم فوق العاده و تجربه ای شبیه به سینما را برای شما فراهم کند. در Leawo Blu-ray Player، می‌توانید تنظیمات شخصی‌سازی شده را مطابق با اولویت خود دریافت کنید و تمام تنظیمات می‌توانند به صورت خودکار انجام شوند. کاری که باید انجام دهید این است که دیسک Blu-ray را در درایو رایانه خود که با Blu-ray سازگار است بارگذاری کنید، سپس نماد فیلم در پانل اصلی پخش کننده ظاهر می شود. فقط روی آن کلیک کنید یا گاهی اوقات محتوای Blu-ray به طور خودکار پخش می شود. اگر نیاز بیشتری در مورد تنظیمات ویدیو دارید، می توانید موس خود را در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دهید تا پارامتر مربوطه را تنظیم کنید.

نمایندگی تعمیر بلوری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =