نمایندگی تعمیر بلوری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

استفاده از دی وی دی پلیر بدون ریموت

استفاده از دی وی دی پلیر بدون ریموت/ اگر نمی توانید دستگاه پخش DVD یا کنترل از راه دور پخش کننده بلوری خود را پیدا کنید یا از کار افتاده است، ناامید نشوید. اغلب هنوز هم می‌توانید با استفاده از دکمه‌های روی خود دستگاه، رسانه پخش کنید. همچنین می توانید از یک کنترل از راه دور یا در برخی مدل ها از یک برنامه تلفن هوشمند برای کنترل پخش کننده استفاده کنید. در بسیاری از موارد، می توانید یک ریموت جایگزین نیز از سازنده سفارش دهید.

استفاده از دی وی دی پلیر بدون ریموت

بدون ریموت پخش کننده بلوری

اکثر پخش کننده های Blu-ray و DVD مدرن برای استفاده با کنترل از راه دور طراحی شده اند. اگر یکی ندارید، یا دیسک شما از کار افتاده است، پخش دیسک در دستگاه ممکن است دشوار باشد.

ابتدا بررسی کنید که آیا پخش کننده شما دارای کنترل هایی در خود دستگاه است یا خیر. ممکن است دکمه‌های پخش، مکث، سریع به جلو و سایر دکمه‌های مشابه روی پخش‌کننده وجود داشته باشد که می‌توانید بدون کنترل از راه دور از آنها استفاده کنید، اگرچه برای کنترل دستگاه باید صندلی خود را ترک کنید و ممکن است نتوانید به برخی از تنظیمات در DVD و منوهای بلوری

از یک کنترل از راه دور جهانی استفاده کنید

اگر یک دستگاه پخش دی وی دی ال جی بدون کنترل از راه دور یا دکمه پخش روی خود پخش کننده یا مدل مشابهی از سازنده دیگر دارید، ممکن است نتوانید فیلم پخش کنید.

یکی از گزینه ها استفاده از یک کنترل از راه دور جهانی است که یک کنترل از راه دور طراحی شده برای کار با طیف گسترده ای از دستگاه ها است. اغلب می توانید از همان ریموت برای کنترل تلویزیون، پخش کننده DVD، پخش کننده بلوری، جعبه کابل و سایر تجهیزات سرگرمی خود استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بازنشانی پخش کننده Blu-Ray سونی بدون نیاز به کنترل

در برخی موارد، کنترل‌های جهانی می‌توانند کدهای لازم را برای کنترل هر دستگاهی که دارید جستجو کنند و گاهی اوقات باید به صورت دستی برنامه‌ریزی شوند، معمولاً با وارد کردن کد عددی مربوط به دستگاه شما. در این صورت، می توانید کد مناسب را به صورت آنلاین یا در دفترچه راهنمای ریموت پیدا کنید.

در هر صورت، پس از برنامه‌ریزی دستگاه، آن را آزمایش کنید تا مطمئن شوید می‌تواند دستگاه‌هایی را که می‌خواهید کنترل کند، کنترل کند. اگر به درستی کار کند، برای آن دستگاه نیازی به کنترل از راه دور جداگانه نخواهید داشت.

از یک برنامه کنترل از راه دور استفاده کنید

برخی از دستگاه های جدیدتر به شما امکان می دهند به جای کنترل از راه دور جداگانه از تلفن هوشمند استفاده کنید. به عنوان مثال، یک برنامه پخش کننده دی وی دی ال جی از راه دور وجود دارد که به شما امکان می دهد دستگاه های ال جی را در صورتی که به یک شبکه Wi-Fi متصل هستند، از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

بسته به برنامه و دستگاه، ممکن است قبلاً مجبور شده باشید قبل از استفاده از برنامه تلفن هوشمند برای کنترل، دستگاه را برای دسترسی به شبکه بی سیم خود با استفاده از کنترل از راه دور داخلی آن پیکربندی کنید.

بررسی کنید چه برنامه‌ها و گزینه‌هایی برای دستگاه شما موجود است. اگر برنامه ای در دسترس نیست، می توانید در مورد سفارش یک کنترل از راه دور جایگزین از سازنده سوال کنید.

مطلب پیشنهادی: تعویض درپوش فلزی بالا Sony BDP-s7200

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =