نمایندگی تعمیر بلوری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه بروزرسانی میان افزار درایو خود

این مشکل ممکن است به دلیل وجود اشکال در سیستم عامل درایو باشد. سیستم عامل به درایو می گوید که چگونه کار کند، چه زمانی باید بچرخد، از کدام لیزر استفاده کند، چه سرعت می تواند دیسک ها را بچرخاند، دکمه eject چه کاری انجام می دهد و … می توانید سیستم عامل را به روز کنید تا ببینید آیا با این کار مشکل برطرف می شود. این باید به رفع یک دستگاه پخش CD که چرخش ندارد کمک کند.

وب سایت تولید کننده را بررسی کنید تا ببیند آیا به روزرسانی در دسترس است. روند کار بسته به سازنده متفاوت خواهد بود و آنها باید دستورالعمل های خاصی را ارائه دهند، اما ممکن است شامل سوختن CD با سیستم عامل و راه اندازی مجدد رایانه با دیسک باشد.

چگونه می توان مشکل سخت افزار درایو را حل کرد

اگر همه راه های دیگر از کار بیفتد، ممکن است شما یک مشکل سخت افزاری داشته باشید. این امر به ویژه اگر سیستم خود را اخیراً باز یا منتقل کرده باشید، بسیار محتمل است. ممکن است کابل نشسته باشد، اتصال مادربرد قطع شده باشد یا درایو خود خراب باشد. اگر اعتماد به نفس ندارید کامپیوتر خود را باز نکنید. شما باید مراقب باشید که هیچ یک از اجزای دیگر را دستکاری نکنید، بنابراین اگر مطمئن نیستید از درخواست کمک حرفه ای نترسید.

اولین قدم امتحان کردن یک کابل و درگاه اتصال جدید روی مادربرد است. اگر کار نکرد، درایو دیگری را که می دانید کار می کند امتحان کنید — با این کار مشخص می شود مشکل از خود درایو است یا مادربرد.

این مطلب را از دست ندهید   دکمه های صفحه جلو Sony BDP-S1

اگر درایو خراب باشد، بسته به سن آن می توانید آن را برای تعمیر گارانتی ارسال کنید، اما خرید یک درایو جدید زمان و مقرون به صرفه تری دارد. بسته به قدیمی بودن درایو شما، به هر حال نسخه جدید می تواند سرعت خواندن و نوشتن سریع تری داشته باشد.

دیسک درایو لپ تاپ خود را برای ذخیره سازی جایگزین کنید

امیدوارم که توصیه های اینجا به شما کمک کرده باشد تا CD، DVD یا درایو Blu-ray یا دیسک خود را اصلاح کنید. این راه حل ها برای بیشتر عیب یابی ها، چه برای رایانه شما، کنسول بازی ها، ماشین یا چیزهای دیگر، می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =