نمایندگی تعمیر بلوری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعمیر پوشش بالا بلوری Dynex DX-WBRDVD1

فناوری Blu-ray Disc (BD) یا Blu-ray یکی از فناوری های مهم است که بواسطه ی آن به راحتی می توان ذخیره سازی دیسک نوری دیجیتالی را انجام داد. با استفاده از این فناوری مهم و موثر می توان چندین ساعت فیلم با کیفیت را در زمان بسیار کمی ذخیره سازی کرد. به دلیل اینکه اطلاعات با چگالی بیشتر و سرعت بیشتر ذخیره می شود توانسته از DVD ها پیشی بگیرد. دستگاه های Blu-ray Disc (BD) این فناوری را در خود جای داده اند. اما ممکن است بعد از مدتی استفاده از این دستگاه، این دستگاه دچار اختلال شود. در این مطلب در رابطه با خرابی و تعمیر پوشش بالا Dynex DX-WBRDVD1 می توانید اطلاعاتی را کسب نمایید.

مرحله 1 خاموش کردن دستگاه

قبل از شروع تعمیر باید دستگاه را به طور کامل خاموش کرده و اتصالات برق را به طور کامل قطع نمایید.

تعویض برد وای فای Panasonic DMP-BD89

بعد از خاموشی کامل باید از یک پیچ گوشتی فیلیپس شماره 1 استفاده کنید تا چهار پیچ 5 میلیمتری که قاب را به قسمت نقره ای دستگاه وصل می کند ، بردارید.

مرحله 2 جدا کردن قاب پشتی بلوری

بعد از جدا کردن قاب پشتی از صفحه ی اصلی حال از یک پیچ گوشتی فیلیپس شماره 1 برای جدا کردن دو پیچ 5 میلیمتری در صفحه های سمت چپ و راست استفاده کنید.

به طور کلی در هر طرف یک پیچ وجود دارد که پوشش آن را به بدنه دستگاه محکم می کند.

مرحله 3

درپوش سیاه را از زاویه عقب دستگاه به یک زاویه 45 درجه بلند کرده و از دستگاه بکشید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر سیم برق پخش کننده

بررسی کنید که سیم برق مانع از باز شدن یا بسته شدن دستگاه نمی شود. (اتصلاتی وجود ندارد)

پوشش بالا دستگاه به راحتی خارج شده است. در صورتی که این قطعه دچار شکستگی و یا اسیب دیدگی شده است می توانید آن را تعویض نمایید.

تعمیر پوشش بالا Dynex DX-WBRDVD1 به اتمام رسیده است. در صورت خرابی این قطعه بهتر است هرچه سریع تر آن را تعمیر نمایید.

سخن پایانی

خاطر نشان می شود مدیریت مرکز برای رضایت کاربران تعمیرکارانی استخدام کرده است که همگی دوره های آموزش را به صورت تخصصی دیده و دارای مدرک های معتبر می باشند برای تعمیر از قطعات اورجینال استفاده می شود و اغلب قطعات دارای ضمانت و گارانتی می باشد. همچنین خدمات این مرکز در اسرع وقت با بهترین قیمت و کیفیت بهتر به مشتریان ارائه می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 2 =