نمایندگی تعمیر بلوری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چرا دیسک های Blu-ray غیرقابل خواندن می شوند و چگونه این مشکل را برطرف می کنید؟

شما در حال آماده سازی پاپ کورن برای شب فیلم خود هستید، اما درست زمانی که برای تماشای فیلم Blu-ray مورد علاقه خود می روید، مشکلی پیش می آید: پخش کننده پیغام خطایی را نشان می دهد که می گوید (ناشناخته) یا (دیسک را نمی توان خواند). این چندین سال است که این یک مشکل شناخته شده است. برخی از دیسک های Blu-ray و DVD با گذشت زمان غیرقابل خواندن می شوند، حتی اگر همیشه آنها را با دقت اداره کرده و به درستی ذخیره کرده باشید. با ما همراه باشید.

علت به وجود آمدن این مشکل

 متأسفانه، تمام این مراقبت ها بی فایده بوده است، زیرا مشکل به دلیل خطای فنی در یکی از مراحل اولیه فرآیند تولید است. مقصر: یک تولید کننده رزین مورد استفاده در لایه دوم دیسک های Blu-ray که برای چندین سال رزین های آلوده را فروخت و باعث خرابی زودرس دیسک ها شد. در اینجا توضیحات مفصلی در مورد چگونگی تأثیر این ناهنجاری بر روی دیسک های Blu-ray، تعداد دیسک های مربوطه و نحوه تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های Blu-ray برای جلوگیری از از دست دادن آنها ارائه شده است.

اگر دیسک Blu-ray غیرقابل خواندن باشد چه باید کرد

دیسکهای Blu-ray که توسط QOL، Metropolitan و ARVATO رسماً معیوب شناخته شده اند، قابل تعویض هستند (کم و بیش به راحتی). دیسک مورد نظر باید ارسال شود تا بتواند تحت تأثیر اکسیداسیون رزین توسط پرس کننده مورد بررسی و اعتبارسنجی قرار گیرد. QOL یک شماره رایگان برای کمک به افراد آسیب دیده از این مشکل تنظیم کرده است:

این مطلب را از دست ندهید   تعویض مادر برد Samsung UBD-KM85C

+33 800 73 69 50

با این حال، برای تأیید کردن، عجله ندارید که دیسک خود را بفرستید، زیرا یک دیسک Blu-ray به دلایل بی شماری غیر از نقص تولید، قابل خواندن نیست. به عنوان مثال، دیسک می تواند کثیف یا خراشیده شود، یا می تواند رمزگذاری شود و بنابراین خواندن آن در برخی از دستگاه های پخش Blu-ray غیرممکن است. در نتیجه، فقط در صورت بروز مشکل در حداقل دو دستگاه پخش Blu-ray، که هر کدام دارای آخرین به روزرسانی ها هستند، به دلیل نقص در تولید می توانند یک دیسک را غیرقابل خواندن اعلام کنند.

چگونه می توان دیسک های Blu-ray را ذخیره کرد

مجموعه ای از فیلم ها، کنسرت ها و مستندها به راحتی می تواند به چند صد دیسک برسد، گاهی اوقات با فیلم هایی که هرگز دوباره اکران نمی شوند. اگر یکی از این دیسک ها آسیب ببیند، این یک ضرر بزرگ فرهنگی و مالی است. بنابراین، برای جلوگیری از ضرر و زیان، توصیه می شود که همیشه از DVD و Blu-ray خود پشتیبان تهیه کنید و از یک دستگاه اختصاصی استفاده کنید.

مرجع فعلی در بازار Zappiti RIP 4K HDR NAS است. Zappiti RIP 4K HDR NAS که در کنار دستگاه های پخش رسانه Zappiti کار می کند، یک راه حل خودکار است که می تواند برای خواندن و پاره کردن DVD، Blu-ray، اشعه های Blu-ray 3D، Blu-ray UHD 4K و Blu-ray UHD 4K HDR مورد استفاده قرار گیرد.

Zappiti RIP 4K HDR NAS با 8 جایگاه SATA و سیستم عامل Zappiti Server می تواند تا 120 000 CD، 12 000 DVD، 2 000 Blu-ray یا 1000 UHD 4K Blu-ray را در خود جای دهد. یک سیستم ذخیره سازی اضافی می تواند برای مجموعه های رسانه بزرگ اضافه شود. پرتوهای بلو از طریق هر دستگاه Zappiti متصل به شبکه خانگی قابل دسترسی است و کیفیت صدا و تصویر همان دیسک های اصلی را ارائه می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   ماندگاری CD ، DVD و Blu-ray
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =