نمایندگی تعمیر بلوری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

عیب یابی بلوری پلیر پاناسونیک/ چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای عیب یابی دستگاه پخش دی وی دی پاناسونیک خود و احتمالاً بدون صرف هزینه در تعمیرگاه لوازم الکترونیکی آن را تعمیر کنید. رایج ترین مشکل پخش کننده دی وی دی، پیام “خطای دیسک” با صفحه خالی است و حداقل نیمی از زمانی است که می توان با تمیز کردن لنز لیزر بلوری آن را حل کرد. قبل از اینکه با دستگاه پخش بلوری پاناسونیک خود به تعمیرگاه بروید، این مراحل را امتحان کنید.

عیب یابی بلوری پلیر پاناسونیک

مرحله 1 عیب یابی بلوری پلیر پاناسونیک

اتصالات کابل صوتی و تصویری بین پخش کننده بلوری و تلویزیون یا گیرنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه دوشاخه ها به طور ایمن وارد شده اند.

مرحله 2

مجموعه دیگری از کابل‌های صوتی و تصویری را امتحان کنید تا مطمئن شوید که آیا مشکل از کابل‌ها است یا خیر.

مرحله 3

مطمئن شوید که سیم های برق به برق وصل هستند.

مرحله 4

مطمئن شوید که تلویزیون یا گیرنده شما روی ورودی صحیح دستگاه پخش بلوری تنظیم شده است. اکثر تلویزیون ها در حال حاضر حداقل سه و تا شش ورودی برای دستگاه های مختلف دارند.

مرحله 5 عیب یابی بلوری پلیر پاناسونیک

پخش کننده بلوری را با دیسک های مختلف تست کنید. ممکن است مشکل از یک دیسک باشد و نه خود پخش کننده پاناسونیک.

مرحله 6

پخش کننده بلوری را با قرار دادن یک پاک کننده دیسک مانند Memorex تمیز کنید. مراحل تمیز کردن را دنبال کنید که معمولا کمتر از 5 دقیقه طول می کشد.

مرحله 7

با بازکردن پیچ های سر فیلیپس در پایین و پشت کابینت، پوشش قطعه را بردارید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض قاب بالا Sony BDP-S3700

مرحله 8

به داخل کابینت بلوری نگاه کنید تا ببینید آیا دیسکی لیز خورده و داخل مکانیزم گیر کرده است یا خیر. گهگاه یک بلوری از سینی بیرون می‌رود و داخل دستگاه پخش می‌شود. اگر این اتفاق افتاد، به آرامی دیسک را بدون ایجاد مزاحمت در هیچ یک از قطعات الکترونیکی جدا کنید.

مرحله 9 عیب یابی بلوری پلیر پاناسونیک

لنز لیزر دی وی دی را با فرو بردن یک نوک Q در الکل و به آرامی لنز را که در زیر سینی بلوری قرار دارد تمیز کنید. ممکن است دسترسی به آن با فشار دادن دکمه خروج برای بیرون کشیدن سینی در حین کار آسان تر باشد.

مرحله 10

با قطع برق، تمام سیم‌های اتصال، کابل‌های داخلی و وسایل الکترونیکی را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی شل، قطع شده یا به‌طور آشکار شکسته است. اگر به راحتی می توانید کابل یا سیمی را دوباره وصل کنید، این کار را انجام دهید و عملکرد پخش کننده را دوباره بررسی کنید. اگر دستگاه همچنان دی وی دی ها را پخش نمی کند، ممکن است به تعمیرگاه مراجعه کنید.

مرحله 11

هزینه یک دستگاه پخش دی وی دی جدید را به عنوان معیاری در برابر قبض تعمیر دریافت کنید. اغلب، خرید یک دی وی دی پلیر جدید نسبت به تعمیر یک مدل قدیمی و احتمالا قدیمی هزینه کمتری دارد. بسیاری از تعمیرگاه ها فقط برای شناسایی مشکل، هزینه خدمات 30 دلاری یا بیشتر را دریافت می کنند.

پیشنهاد مطالعه: عدم خواندن دیسک Blu-ray

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =